kmr sakna dig!

Hej bloggen, idag var jag på praoen med julia och den här veckan har vi praoat på make up store ganske kul faktiskt! vi får packa upp smink packitera, tillverka o s v hade tänkt att åka till handen och köpa lite saker idag med michelle och rebecca men rebecca var tvungen att åka hem för hon hade inte gjort nån läxa eller vad det va och hennes mamma va lite sur för det och bla bla,sen michelle var tvungen att komma hem och packa för hon ska till grekland imorgon, så jävla skönt ju hon kommer vara värsta negern när hon kommer hen hah, kommer sakna dig jätte myket gumman! vi måste träffas snart har inte träffat dig på ett tag känns det som :(<33
har inte så mkt mer att skriva kommer inte på nått mer, juste kanske ska gå på club glamor den 22 tror jag att det va? och kanske top notch den 30 vet inte om jag ska på båda men får se, sen va det nått skumparty i slussen den 21 vet inte om jag ska gå på det men får helt enkelt se sen haha, ska ni på nått av det? :)

haha sommar 06 på solön,
kommer sakna min sötnos! :(<3


ha det så bra pussssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0