*

hej alla sitter i mitt rum och äter godis ahah dt kanske inte är så bra ska snart till tandläkaren :p hatar dt hoppas jag inte har nått hål bara :P. imogon börjar skolan igen-.- bläää kommer säkert få massa läxor fan jag pallar inte..
aja från igår till idag sov min bebiis julia hos mig och vi hade jätte mysit vi pratade, kollade på film och åt massa mat och godis och aa allt de däär haha. En av filmerna vi såg hette typ the darkness den va jätte bra den rekommenderar jag aha. Igentiligen skulle Daniela oxå sova här men hon blev sjuk"/ men får träffa henne imogon saknar dig älskling<3
aif när julia skulle hem så va bussen jätte sen så hon missade sitt tåg hah stackars julia fick sitta själv i nynäs:P
Men nu ska jag äta lite sen ska jag till tandläkaren sen kanske jag ska träffa Rebecca eller nått:)
puss och kram, alexandra


INSANE - Gröna Lunds stora nyhet!

har ni hört att dt har kommit en ny Berg-och-dal-bana på grönan den verkar sjukt kul!
http://ichris.blogg.se/2009/february/insane-grona-lunds-stora-nyhet.html <-- han jobbar typ där oc

h han skriver hur den funkar och blablabla, kolla på de n här filmen den verkar fett kuul:D

haha ofta man inte kmr åka den lixom:D

(ingen rubrik)

hejsan sitter och pratar med julia på msn hon och daniela kommer till lilla nynäs imorgon haha :) sen ska vi åka till ännumindre stora vika och ha tjejkväll ahha okej dt lät lite konstigt " ännu mindre stora vika" hah men dt är ju litet.
aja iaf vi är lediga måndag, tisdag och halva onsdan fett nice så imorgon kommer daniela ch julia sen på onsdag så kanske vi ska äta lunch innan skolan börjar :)

la aldrig in ilder på när vi hade tjejkväll men dom va inte tahna med min kamera utan med rebeccas och hon kan inet skicka över bilderna till mig för hon fattar inte hur man gör så dt är derför dt har tagit så lång tid:P

Tjejkvällen hoss  rebeccasen när vi sov hos michelleGår hem från michelle 

1-rebecca jag och michelle badar bubbelpool ute
2-vi badar
3-rebecca kollar på andra avenyn eller hur dt stavas hehe, jag och michelle gillar inte dt, fan man har ju inget liv om man kollar på dt haha :PP
4-vi ute
5-haha jag rammla i en buste eller en gran
6-sen kom tobbe och mackan vi hade as kul hah ingen tjejkväll längre:P
7-haha jag, den bjuder jag på
8-rebecca michelle och jag hemma hos michelle nåra dagar efter
9-jag
10-rebecca och michelle älskar att sitta i kök haha :P
11-jag och rebecca hämtade min väska hos michelle sen gick vi hem ty en mil :O
12-ahah rebecca, förlåt becca men du är så sööt.

sen när vi gick där på vägen kom en bil med 3 snygga killar i och åkte förbi sen så tänkte jag och becca bah hoppas dom kokmer tillbaka och hämtar upp oss:P
sen kommer den bilen tbx!!!!!!!:O fasst vi hade genat upp i skogen men vi såg dom men dom såg inte oss tur dt igentligen annars jag lovar att dom hade våldtagit oss elr nått ahahh :P

aja ska snacka med min sötnos och bästavän bullen nu haha (bullen ser du nu står dt på min blogg ahha)

aja ha dt så bra pussar och kramar/a.friberg


SVAARA!;P

hej håller på att ringa Michelle men hon svarar inte!? ååh hatar att ringa typ 1000 gånger men ingen svarar:P jag sov ju hos henne för nån dag sen och jag glömmde hela min väska med verkligen ALLT i mitt smink, kläder jag gillar och aa allt! så jag har gått hela helgen utan smink eller iaf igår! och nu ringer jag henne för att komma och hämta dt och kanske hitta på nått med henne men hon svarar inte!!! åååh, (michelle när du ser detta ring mig då :P<3)

iaf snackade nyss med daniela om att vi inte skulle ses snart! vi har inte träffats på heeeela looovet! vi tänkte träffas på tisdag och sen sova hos julia till onsdag men vi hade ingenstans att sova och så.. men så kom min söta mamma in och sa att dom kunde komma imorgon och sova här till tisdag :D så vi ska ha en liten tjejkväll imorgon:) men vet inte när dom kommer imorgon men vi får väll bestämma dt sen!

aja hoppas michelle svarar då kanske jag hittar på nått med henne och rebecca annars vet jag inte vad som händer idag..
skriver ikväll eller imorgon aja nått blir dt
pussar och kramar på er




RSS 2.0