Snyggast nyårsklädd?


Reese Witherspoon, Alexa Chung, Nicole Richie, Kimberley Walsh, Sadie Frost


:)

Hej alla,
som ni ser har jag ändrat header och bakrund, Vad tycks?. Idag va jag och shoppa med min älskling Rebecca som jag har längtat efter jätte mkt! dt blev inte så mkt jag kom hem med men dt blev iaf en saltvatten hår sprey (jätte bra) man får mkt volym med den och jag älskar den nara 39:- på H&M
Sen har jag oxå drabbats av försylning och har jätte ont i halsen så nu sitter jag i mitt rum och äter varm kladdkaka med glass, ha det så bra pussar och kramar/ A.Friberg


,

fan för dej, jag kände dt på mig, att det skulle hända.
men vad kan jag göra åt saken? ingenting kmr
ändras ändå. jag trodde jag hade en chans.
ååh jag kan ge upp nu, kommer aldrig gå ändå.


AA

sitter nu i mitt rum och med mjukis kläder och hör jul musik från köket och det är bara mys just nu, håller fortfarande på  på att packa upp min resväska från usa, jag har ju glömt att skriva att jag åkte till usa! jag har hafft så mkt att göra med att packa och allt. men iaf så åkte jag och min familj till florida 12/8 och kom hem 23/8. Det har varigt jätte kul och jätte varmt:)) lägger in nåra bilder från Usa här under:)

Första dan i Florida (ft lauderdale) vi vaknade typ kl 5 svensk tid 11 på morgonen,
hahah vi var helt själva på stranden:P

an annan dag så var vi på island of adventure och universal studios det var
verkligen jätte kul att se:D bilden här åvan är en berg och balbana som heter
 "hulken" och den va jätte läskig:P hahah men det va jätte kul iaf.

vi bodde på Hard rock hotell efter att vi varit på
universal studios och de, det va jätte fint och jätte
 god mat hahah:PP

jag håller utt halmunen så att hajen inte
ska äta upp min lillebror haha (universal studios)
 
sen var vi oxå på Disney world för min lillebrors skull,
det var ändå ganska kul att se.


Nu ska jag kolla lite på tv vi ses puss hej/a. friberg


Bild

Tjenis sitter i mitt rum och ska snart kolla på tv, jag har ju glömt att säga att jag har åkt till usa men nu har jag iaf kommit men hem, jag lägger in lite bilder sen när jag laddat över dom på datan:)
igår va dt julafton och jag och min famij va hos min farmor i Trosa. Det va kul och jag fick mycket fina grejor:)
Men ska gå nu puss och kram


"Sola och bada pina colada på sommar'n är livet som bäst"
hahah /a.friberg

header

1
 

2


3


Vet inte villken header jag ska har, skriv villken ni tycker jag ska ha:)
Pussar/ A

Torsdag,

Hejsan har inte bloggat på ett tag men har haft så mkt att göra med läxor och allt. Idag fick vi tillbaka spanska proven och jag fick MVG :DD jag är jätte glad hah. Sen kollade jag, julia, daniela, irena, vendela och viktoria på film och jag och julia flummade hah. jag tyckte dt va lite kul men dom andra blev lite irreterade på oss, förlåt älsklingar! iaf jag vill bara säga att jag älskar er så grymt mkt och ni lyser upp min dag:) jag har alltid kul med er och ni ska veta att jag älskar er även om jag kanske inte visar dt på det sättet<3

Julia och alexandra<33

Jag va ju på åland med laget i helgen och det va sjukt kul:) vi hade kup mot massa lag och till sist kom vi 3a dt va ganska bra, vi fick ju iaf medlaj:) vi bodde på ett "hotell" jag tyckte dt mer likande ett vandrarhem hah, iaf alla skulle sova 2-3 personer i varje rum men dt slutade med  att halva laget sov i mitt, michelles och rebeccas rum haha xd.

lag fotot:)<3


Rebecca, Michelle o jag på båten



<333



XOXO/A

RSS 2.0