måste ha

                                                                       

jätte fina t-shirts och bikinin från Gina tricot måste måste köpa :)

bilder

               

Sommarn är här!

hej alla söta har inte bloggat på ett riktigt långt tag men har verkligen inta hafft lust eller tid men ska bli bättre nu I promise. Nu har vi iaf påsklooov och det är jätte sköönt men har utegångsförbud (fråga inte varför kmr inte svara) så jag får typ inte göra så mkt måste vara hemma innan 4 lixom :((
men igår åkte jag och becca till michelle och gav henne en vecka sen födelsedagspresent hihi leopart mönstrad bh och trosor från hm ;) sen åkta vi moppe haha skiit kul michelle har inte tagit moppekort ännu så vi va jätte rädda att polisen skulle komma men det gjorde dom inte som tur va hah, senidag va jag michelle rebecca och tobbe i nynäs för tobbe skulle till sjukhuset sen gick vi ner i hamnen och åt hamburgare och mjukglass jätte mysigt:) sen träffa vi nåra sen va jag tvungen att åka hem.. aja har inte hänt så mkt men nu ser jag att sex and the city är på tv måste skynda mig till de kanske bloggar imorgon pussar och kramar


vi åker michelles nya moppe mitt ute i skogen hah xD
vi ser heelt cp ut haha men älskar dej gumman :)

RSS 2.0