*

hej alla sitter i mitt rum och äter godis ahah dt kanske inte är så bra ska snart till tandläkaren :p hatar dt hoppas jag inte har nått hål bara :P. imogon börjar skolan igen-.- bläää kommer säkert få massa läxor fan jag pallar inte..
aja från igår till idag sov min bebiis julia hos mig och vi hade jätte mysit vi pratade, kollade på film och åt massa mat och godis och aa allt de däär haha. En av filmerna vi såg hette typ the darkness den va jätte bra den rekommenderar jag aha. Igentiligen skulle Daniela oxå sova här men hon blev sjuk"/ men får träffa henne imogon saknar dig älskling<3
aif när julia skulle hem så va bussen jätte sen så hon missade sitt tåg hah stackars julia fick sitta själv i nynäs:P
Men nu ska jag äta lite sen ska jag till tandläkaren sen kanske jag ska träffa Rebecca eller nått:)
puss och kram, alexandra


Kommentarer
Postat av: D

du är sjuuukt snygg! synd att du är så ung bara ;) pusspuss

2009-03-05 @ 18:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0