MOPPEKORT !

YESYESYEEES! jag klara av moppe kortet så nu väntar jag bara på moppen :D
idag så åkte jag hela vägen till nacka för att gå moppe -kursen så att jag får köra moppe sen när jag fyllt 15 (den 15 juli glöm inte att gratta mig hahah) så vi  kom  dit och det va fler flolk än vad jag trodde skulle vara där. Vi va i nacka gymnasium fett pinsamt det va skit många från gymnasiumet där oxå :O fattar inte varför dom  va det? edet är ju sommaqrlov:P iaf, vi va så många så vi fick dela upp oss i två grupper min grupp fick börja med att sitta och lyssa på en gubbe som babbla om massa grejer i ca 4-5 timmar !! skiit jobbit somna typ haha :P jag  träffa någa jätte schyssta tjejer skit snälla faktiskt :) sen va det en jätte snygg kille där också hah ååh skit snygg, ska hitta han på facebook hihi ;) iaf efter att han snackat i typ 3 timmar  fick vi lunch det bästa typ haha :) sen snackade han igen i typ 1,5 timmar sen skulle vi få köra upp :D det va skit kul jag åkte runt där haha och så klummpig som jag är så  åkte jag in i en lampstolpe haha så typiskt mig asså xD alla bah skratta åt mig faan skämmde ut mig seriöst :$ aja heter man alexandra såå !
men nu ska jag äta lite är skiit hungrig får se vad som händer sen puss hej



Kommentarer
Postat av: ekaterini irena

Grattiiis gumman! älskar dig <3

2009-06-19 @ 15:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0