"kan jag få smaka bajs för i helvete! vad sa du?" HAHA

hej alla jag skriver ett litet inlägg för att jag måste bli bättre haha. idag har jag vart i skolan och vi hade svenska på förmioddagen och vi ska skriva en novell och jag kom igång lite segt så måste skriva klart den till onsdag måste skynda mig med den!! sen har vi so till imorgon och vi ska ha en depatt om abort det måste jag skriva lite om nu, det är bara det att jag glömde mina papper i danielas väska? men aja. asså vi har skit mkt läxor nu i slutet det är skit jobbigt!! vi har ju depatten t imorgon, svenska och spanska till onsdag sen engelska och no till torsdag assåååååååå shiiit nu måste jag plugga ses sen pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0