HEJSAN

sitter här med becca som kollar på tv, har inte skrivit på ett tag men har inte haft tid, kan försöka berätta lite kort vad som har hänt :)

i måndags hände inget speciellt jag vakna vid typ ett och va het själv hemma fett skönt :) sen åkte jag till michelle vid typ 3-4 tiden och vi tog moppen ner till stranden och låg där och solade och snackade ett tag jätte mysigt faktiskt :)sen åkte vi upp till hennes pojkvän tobbe som meckade men sin folkrace bil som han ska börja tävla med snart fett coolt :D sen åkte vi hem t michelle och åt middag :)
i tisdags följe jag och kiki med Becca till tandläkaren sen gick vi ner till hamnen i  nynäs och åt mjukglass mednas alla andra sov haha klocan va typ 12 :O iaf sen åkte vi till sunnerby och träffa nåra och va där ett tag sen skulle vi åka hem fast jag och becca hoppade av hos michelle men det visade sig att hon inte va hemma och hennes mobil hade dött så vi fick inte tag i henne haha. jag och becca tog en cykel från henne och cyklade och letade efter henne men hittade henne inte xD  till slut fick vi tag i henne och då hade hon precis kommit hem :P vi cyklade hem t henne och vi va fett trötta hade typ cyklat en mil eller nått hah xd sen efter nåra timmar ¨ålkte jag och becca ner och käka pizza det va fett gott :) sen kom michelle till pizzerian och vi cyklade till sunnerby och sen va vi där :)
i onsdags åkte jag till älvsjöbadet med älsklings julia och vi hade köpt jätte mkt gott med oss sen mötte vi nåra av hennes kompisar där och solade och badade vi hade jätte mysigt :) hade inte tänkt att bada men blev såklart iputtad av massa och hade kläder på mig så blev jätte blööt! men fick låna ett par shorts och en tröja av julia när jag skulle åka hem som tur va hah :)

michelle solar solarium höhö


michelle bästevän :) <3

rebecca kisselissade xD


HAHA flumm bild


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kissade aldrig där,det kanske ser ut så menmen..,haha älskar diig<33

2009-06-27 @ 16:29:08
URL: http://hejrebeccas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du haffat den der trujan?? skit snygg!! asso den gru ,ed rosa text..

2009-07-05 @ 19:45:18
Postat av: Anonym

vart köper man sånna där solarium ? :)

2009-07-06 @ 13:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0