fuck off and die !

hej alla sitter i min säng med datorn i knärt och pluggar svenska. Jag skriver en novell om en kille som blir våldtagen tycker den är jätte hemsk själv faktiskt !
iadg har jag vart i skolan och det är vissa personer (säger inga namn) som har sån jävla dålig stil och vissa av dom har förändrats så jävla mycket. du som alltid har varigt så snäll och söt, det har alla tyckt. Så blir man sånhär nee det gillar jag inte. jag har stört mig på er ett tag nu speciellt dig. Okej det är småsaker men som blir till en så jävla stor grej! jag älskar er och det har jag alltid gjort men det här va droppen och så som ni beter er, så gör man fan inte det här va droppen !

juste jag handlade lite igår kan slänga upp lite bilder på det sen måste bara skriva klart min novell :) ha det bra skum banan! <3


JAG ÄLSKAR ER <3
(nej det handlar inte om dom i texten)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0