överraskad !! :D

tjenixen alla sötnosar ! kom hem precis har vart och spelat golf, det kanske ni inte vista men det gör jag 1 gång i veckan, asså m tränare och så, fast måste egenligen spala mer för att bli bättre men aja hah :P dt är faktiskt kul när det går bra :P
igår fyllde jag år och jag fick massA fina saker :D HAHA vet ni när jag typ hade gått upp så skulle jag äta frukost och sånt så plingade det på dörren och jag trodde det va grannarnas barn eller nått dom brukar komma och vilja vara m min brorsa men sen när jag öppnade dörren så stog mina älsklingar daniela och julia och sjöng hahh blev jätte överraskad, haha ni är så gulliga älskar er!!
sen vid 5 tiden kom min släkt och vi fikade och jag fick massa fint, sen kom min pappa lite senare med en moppe!! :D den är jätte fin taack älskade mamma och pappa. nu kommer snart mina sötnosar michelle och rebecca:D<3 så måste ta fram lite bullar och sånt haha puss på er!

älskar er tjejer ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0