hemma

hallojj,
kom hem för ett tag sen åkte upp och träffa sötnosen michelle. åkte bussen till spångbro sen åkte den inte längre så michelle kom och hämta mig m moppen :) sen träffa vi tobbe, jessica, elly och paddan:) vi hade det mys satt och prata och så :) sen åkte tobbe på en minimotorcykel sen tog bensinen slut så vi skulle rulla upp den t paddan men orkade inte så vi hämtade ett hundkoppel och satte fast minimotorn efter michelles moppe haha, michelle och jag satt påp moppen medans elly satt på den andra efter moppen hahahhah såg så jävla kul ut + att hennes hjälm va för liten så hennes kindr trycktes upp höll på att kissa på mig av garv xD iaf vi va i sunnerby rätt så länge sen tog jag bussen hem. på bussen va det nåra stats bor som satt och kommentera varenda busstation och bah "värsta landet haha" "kolla det är ängar, och kolla en hääst :OO" "haha sälldalen och grönlund nästan som grönalund xD" fett jobbiga hahah. sen när jag gick av bussen kom william och rasmus springandes haha dom va lite små fulla och flummiga så sööta  :) va med dom ett tag sen tvinga dom mig upp till rasmus och fick lov att vara där med det va lite kul :) wille visa mig sin trasiga vattenpipa och han va typ va jätte ledsen hahah så söt :) nu sitter jag hemma och ska hämta en ben & jerrys och sitta och kolla på michael jackson och försöka få tag i min väldigt sega sötnos som inte verkar fatta hur man smsar (jaa han den "hemilga") iaf tyckte om michael jackson lite faktiskt han va gryym ! rip michael jackson <3

kolla läskig himmel (klicka för större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0