förlåt för dålig uppdatering

hej alla söta bloggläsare,
jag sitter i min säng och smsar med *hemlig* hihi . jag vet inte vad somk händer idag det är ju dåligt väder -.- men har snackat m rebecca hon och michelle är på moppe kurs och ska ta moppe kort lycka till älsklingar! så ska träffa dom sen när dom kommer hem, medans ska jag nog bara ta det lungt ska upp till affären och hämta mina solglasögon som har kommit (post som t.ex kläder mm skickas dit) hoppas dom va snygga då haha vi får se :D men ska göra iordning mig och sen ska jag hämta solglajjorna puss på er !


Kommentarer
Postat av: jimmy

haha jag vet inte hur man gör detta men hoppas ja gör rätt nu:).

Vi kan ju träffas om du har tråkigt:D. Haha de hoppas jag med att dom är snygga;)<3

2009-07-01 @ 13:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0