är hemma

jag och becca kom hem nyss  från nynäs vi va och lämmnade en film jag lånat när julia och daniela sov hos mig i måndags, juste har inte skrivigt om det men kan berätta lite kort, jag åkte först med tåget till handen för att köpa en bikini sen mötte jag julia och daniela där i handen sen åkte vi hem gick ner till stranden och solade och badade, sen tog vi en båt och rodde ut lite oc båten välte haha :O så vi rammlade ur båten och den flöt iväg hehe :O sen när vi kom hem åt vi middag och så sen typ vid 3 kollade vi på den sämsta filmen någonsinn kolla aldrig på terrotrri tror jag den hette, den söög! men låg och flummade med julia och daniela ist såg typ inget av den:P sen dagen efter åkte till flaten. klockan ringde skit tidigt känndes som jag precis hade stängt ögonen så gick alarmet, vi gick upp fixade oss och gick till bussen haha vi somnade alla tre typ :P i gullmars mötte vi vira och Marlene sen drog vi till flaten och träffade Marlenes pojkvän och hanns kompis så va vi där heladagen med vattenpipa och sol och bad:)

juste vet nu vad som hände ? :O jag hämtade ju mina solglasögon idag sen när jag tog av mig dom så satte jag mig på dom så ena bågen gick av:'( jag är så jäävla klummpig jag hann ha dom i en timme kanske om inte mindre! men det är löst jag ringde till affären jag köpte dom på (brillor.se) och dom skulle skicka ett par nya till mig hihi så nu är jag glad igen :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

lite för mkt push-up gumman? ;)

2009-07-02 @ 20:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0