shulelulul


Nu har dt hänt nått med min design under varemda inlägg så står dt " din kod här" :S hur fan ta man bort dt dt är jätte fuult? nån som vet haha ??
iaf sitter i mitt rum och precis skrivit klart svenskan man skulle typ skriva en historia. Ska snart gå till min älskling Rebecca sen ska vi på träning i nynäs. har inte skrivit på ett tag men dt har inte hännt så jätte mkt kul häller. iskolan va dt som vanligt plugga hela tiden och blablabla. Juste ska på bio på fredag men sötnosaarna kanske skrivit dt i ett annat inlägg men vi ska se "itaket lyser stjärnorna" och vi har reserverat biljetter :DD dt verkar vara världens bäästa film. aja nu måste jag gå rebecca ringer mig nu men skriver imorgon eller i kväll:)
och du som undra om jag kunde lägga ut några bilder på min familj så kan jag gör dt lite senare:)
 puss och kram på er!!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0