ingen rubrik

idag har jag typ pluggat hela dan gud va tråkit men jag va tvungen för imorgon börjar vi skolan och jag va ju ledig från skolan i två veckor för jag åkte till USA:) och då missade jag typ jätte mkt. jag blev klar med projektet det känns bra men jag har matte, engelska och musik kvar åååååh va jag bara vill försvinna just nu och bara slippa allt!! men får prata med lärarna imorgon hur vi ska göra med alal proven..

Iaf från i söndags till igår så sov mina älsklingar Daniela och Julia hos mig och vi hade jätte mysit :)  jag mötte dom vid tåget i söndags och vi gick till en pizzeria och åt pizza:D jätte gått. Seen åkte vi hem till mig och öppnade packet :D Av daniela fick jag världens finaste text! :)<3 och av julia fick jag ett par jätte söta leopard tofflor med ett halsbanf och ett nagelack i:)<33 Tack så jätte mkt för presenterna sötnosar dom va jätte fina! sen badade vi i min pool och snackade om allt och inget, och daniela och julia jag längtar till 2011 haha! ;D Sen på kvällen elr natten rättare sakt hah så kollade vi på en skräckis om hajar asså den va inte så bra det kändes inte som en film elr va man ska säga:P men dt va ändå läskit när hajarna kom.. juste håll på att glömma att vi åt ju tacos oxå jag julia och daniela lagade väldens goaste haha vi hade iaf jätte kul :DD











trion föralltid


puss och kram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0