hej:)

Haj har inte skrivit på ett tag men har inte hafft tid och så. men kan berätta lite snabbt vad som har hänt: i helgen så va jag på bio med tjejjornaa:D<333333 vi såg "bröllopsbuellen" och den va bra. Sen sov jag hos daniela:D. i måndags började skolan igen efter helgen kom inte ihåg va vi gjorde då. i tisdags va jag i skolan och jag, vira, julia och irena satt typ i caffet hela dan haha men vi hade myys iaf:) älskaar er!<33 sen på onsdagen va jag i skolan sen efter åkte jag t sunnerby (ni som inte vet vart dt ligger så ligger dt i nynäshamn och det är fett många snygga killar där bara satt ni vet hahah (;) och där mötte jag min älskling michelle och hennes poojkvän Tobbe:)) sen hade vi träning (det va jätte jobbigt) till hal TIO! :O idag va jag i skolan (som vanligt) dt hände inget spec sen efter skolan så segade jag till tåget för att jag gick med bebiisarna och då missa jag tåget haha inte så ovanligt men men. Sen när jag entligen kom, hem så träffa jag min sötnooos rebecca och vi snacka om allt och inget och hade bara myys. men ska gå och kolla tv. 
puss och kram  

Kommentarer
Postat av: Simon

Tack! Din är också väldigt fin! =)

2009-01-23 @ 19:28:02
URL: http://simonquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0