tisdag och onsdag:D

hej alla glada, sitter i min säg och har precis ätit mat *mumms* idag har jag inte gjort så mkt förutom att jag sov till typ 3:P hah igår hände mkt ska jag bara säga er haha. igår hade vi huuuuuuuuuur mysigt som hälls:D jag rebecca och michelle hade tjejkväll och vi åt mat och hur mkt godis och chips som hälls men dt va ju fettisdagen så hah men vi åt inga semlor:P iaf sen efter att vi hade ätit så snackade vi om allt och inget sen hade vi lite tråkit så michelle ringde tobbe så han och markus kom sen och vi hade skit kul tyckte jag iaf hahah. Sen blev jag mulad av markus fan va jag värkligen hatar snö! så jag gick runt helt snöig och maskaran bara rann typ!! sen skulle dom hem så dom blev hämtade av nån jonny och då va vi ute och gick runt och garva hela tiden, och så klummpig som rebecca är så rammlar hon vid en bänk och slår i huvet i bänken och ligger på marken och typ skriker att hon har brytit benet hahahhahh jag och michelle la oss typ ner och garva för hon sår så jävla rolig ut haha. Juste jag rebecca och michelle badade i min pool på kvällen oxå dt va fett myys. dt är jätte mkt snöute så vi kastade snö på varandra och rullade oss dt va jätte kuul:) haha aja ska ladda över lite låtar på michelles ipod har fått låna den:) + att den är rosa haha, men lägger in lite bilder från igår sen
pussar och kramar


Hittade en gammal bild på michelle från förra sommaren
 tror jag så jäävla sööt!
jag älskar dej gumman skulle inte
klara mig utan dej seriöst du är bäst:)

Kommentarer
Postat av: Melissa

sv: man tackar så mycket :):):)

2009-02-26 @ 10:54:04
URL: http://hortobagyi.blogg.se/
Postat av: alice

svar: tack så jätte mycket :)

2009-02-26 @ 11:35:39
URL: http://alices.devote.se
Postat av: Anonym

Du är ju inte klok bruden som lägger upp förföriska bilder på dig själv på nätet,,,,, du fattar ju ingenting fjortis. vadåååå söööt , suck...... kul när du är 80 bast och de fortfarande finns kvar i syberspace... be careful bitch..

2009-02-26 @ 15:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0