alla <3 dag

helluu, jag vet har inte skrivit på länge men har inte hafft tid.. det har väll inte hänt så mkt igår va dt fredag och efter skolan åkte jag och tfäffa Tesse och becca:) vi åkte till ösmo och åt pommes frites jätte gott ahha,hahah vi hade verkligen jätte tråkit så vi åkte till öde ösmo, dt va verkligen inga däär. sen gick vi och köpte godis sen åkte vi till sunnerby (byn) och där va det inga heller. Sen när jag skulle åka hem så missa jag bussen och mamma blev jätte sur på mig fasst det va hon som kolla fel så hon ringde en taxi och jag trodde jag skulle dö, jag vågade inte åka taxi lixom efter allt man hört!! så jag va jätte rädd. sen ringde taxin på min  mobil för att kolla vart jag va (med dolt) och han lät som västa pedofilen!!! åååh dt va jätte heemskt. men dt gick iaf bra hahha, jag skrämmde väll upp mig som vanligt:P

Om en tmme ska jag rebecca och michelle till nynäs och käka nått och bara mysa tsm dt är ju alla <3 dag:) hade planerat att träffa en kille (vi va på g) men vi har bråkat så jag trodde jag skulle få vara själv på alla <3 dag och bara ha dt jätte tråkit  men mina älsklingar ville iaf vara med mig(: hoppas dt lösersig melllan mej och han, vet inte änns varför han håller på men men....
Nu ska jag fixa mig ha en riktigt mysig alla hjärtans dag!

Du och jag föralltid gumman jag älskar dej Michelle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0