2008-10-23

Hejsa Alexandra här, förlåt har inte skrivigt på ett tag har haft så mycket att göra och så lite tid för bloggen. Vi börjar med att för en vecka sedan (den 16 oktober) så fyllde min älskling Rebecca 15 år och jag åkte till henne efter skolan med Michelle. Hon berättade att i hennes skola så hade hennes kompisar pch så slängt ägg och tomater på henne för att säja grattis. Hahah jag tyckte lite synd om henne för hon fick åka på bussen hem så inte så jätte trevligt men man vet ju aldrig vad som kan hända när man fyller år :PP Iaf vi åt årta hoss henne och den va jätte god sen kunde jag inte hålla mig så jag va bara tvungen att smeta lite tårta på stackars Rebecca som nyss hade duchat efter äggen och tomaterna :PP men som sackt jag va tvungen, (förlåt rebecca om du läser detta;D) 
Ser den inte god ut?:PP


hahaha här så smetade jag lite tårta på Rebecca x)




I söndags så började första  fotbollsträningen innomhus, man kände sig lite seg efter som vi haft 2 veckor uppehåll. jag va nog inte ensam om att det va lite jobbigt iaf:P
I måndags så var jag i skolan. jag hade omprov i matte för så dålig som jag är så fick jag Ig:PP hah men jag va inte ensam och fick göra om provet vi satt typ 11 st. Men det gick iaf bättre jag fick g :) överlycklig.
haha aa jag hatar verkligen matte:P

Men nu ska jag gå och kolla på lite tv och äta lite glass tängte jag hah:) men ha det så bra puss / A 


Kommentarer
Postat av: Mariah N

Gillade inte heller matte när jag gick i skolan.

2008-10-26 @ 11:28:21
URL: http://nimah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0