onsdag,

Hejsan alla, sitter inne i mammas rum och pluggar.. det är så mkt just nu känner jag, vårat projekt ska in på fredag och jag kanner att jag har ganska mkt kvar att göra.. Iaf idag va jag i skolan och vi fick tbx våra matte prov. jag fick G iaf, kännde mig mýcket bättre än förra gången för då fik jag IG :$ men jag har pluggat på den här gången och tog det på allvar för det måste man faktisgt börja göra nu man går ju i 8:an. I kolan hände det väll inget speciellt förutom pvoven. När jag åkte hem från skolan mötte jag min mamma i Handen och jag fick en typ hög kjol man har till tajts och tröja och så fick jag ett par strumpbyxor:) Sen när vi skulle ut från köpcentrumet så SNÖADE det :DD gissa hur glad jag blev, ååh det är så mysigt med snö tkr jag :) någon annan som tkr?:P


Kolla det snööar:))


Omklädningsrummet på Gina:P hah

Men nu måste jag plugga ses och hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0